Oferowane przez nas produkty to produkty delikatne, które w transporcie bardzo łatwo jest uszkodzić, stłuc lub zmiażdżyć. Przykładamy dużą wagę do ich bezpiecznego zapakowania, aby dotarły do Ciebie w stanie idealnym. Używamy do tego celu grubych kartonów, folii bąbelkowej, styropianu i miękkich wypełniaczy.

Spedytorzy:

W zależności od gabarytów przesyłki i ilości zamówionego towaru, paczki wysyłamy za pośrednictwem firm spedycyjnych:

*paczki – DPD, Pocztex

*palety – Geis PL, ROHLIG SUUS Logistics.

Wniesienie:

W przypadku przesyłek standardowych (paczka) o wadze poniżej 30 kg i objętości 0,2m3, koszt przesyłki obejmuje wniesienie. W przypadku większych paczek i przesyłek paletowych, kurier nie ma obowiązku wniesienia paczki do budynku (np. na piętro, pod drzwi mieszkania) wówczas obowiązek rozładunku oraz wniesienia przesyłki leży po stronie odbiorcy.

Odbiór przesyłki:

Przesyłkę należy sprawdzić przy kurierze!

Jeżeli przesyłka wygląda na uszkodzoną w czasie transportu

*opakowanie jest uszkodzone (rozdarcia, wgniecenia, dziury);

*stan paczki może wskazywać na uszkodzenia towaru (stłuczenie),

Spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Jeżeli odkryjesz wewnętrzne uszkodzenie przedmiotu po odejściu kuriera, masz 7 dni na wezwanie kuriera do spisania protokołu uszkodzenia paczki!

Prosimy o fotografowanie na bieżąco uszkodzeń, jest to jeden z podstawowych dowodów winy kuriera, dołączany do protokołu reklamacyjnego!

W przypadku pytań prosimy o kontakt z nami: detal@artehome.pl